Thursday, March 31, 2011

merisik dirisik~

InsyaAllah,
kalau panjang umo. kalau ada rezeki.
hari sabtu bakal datang ini.
ibu abah kekasih akan datang untuk merisik anak dara Puan Jaimah yang gila mereng ini.

ha ha

bunyi macam kelakar jerk kan?

ini sirius!

mereka akan datang jika tiada aral melintang.

dan
silalah percaya yang Julia akan dirisik!

wow!!
sekian yang agak lama aku tunggu untuk tahu siapa jodohnya aku.
akhirnya Tuhan beri jawab.

semoga ini yang kekal hingga habis nyawa.
Amin.

*diam*

Semoga dua keluarga ini berjaya disatukan dan diikat erat utuh agar tidak putus.

^_^

untuk ke ntah berapa kali, aku nak bilang kat sini.
aku Happy dengan apa yang aku miliki harini.

walaupun duit mungkin masalah utama dalam kehidupan sehari-hari.
tapi mak cakap kalau kejar duit sampai bilapon takkan CUKUP!
so adalah lebih baik aku jadi manusia yang mencukupkan apa yang tidak.

Alhamdulillah.
dengan kurnia rezeki.

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment