Friday, May 18, 2012

letih tak hengat!


Jumaat tiba juaaa..
Alhamdulillah..

sumpah, disweek letih ya amat.
aku langsung tak respon pada alam.
office mate aku  bercuti sampai ke CHINA nuuuuu.
abis semua kerja-kerja office ni aku kena settle alone.

penatnye rase bukan kepalang.

dan
untung masih lepak tinggai di rumah bonda.
serba serbi bonda aku tolong settle.

hihi
 *sumpah, mak aku laaa mak yg paling manjakan anak dia lam dunia nie*

memandangkan anak beliau diawal kehamilan selepas keguguran 1bulan lepas.
bonda aku kali ni memang tak kasi 'chan' aku buat kerja..

TERBAEKKK!!

 jadi bila balik ke rumah tu.. memang aku pulun rilex laaa
settle jerk membersihkan diri segala..

zuppppp
pengsan teruih..

HAHA

paling kesian dalam ini cerita..
suami aku.
selalu ada gak geng nk gaduh, nak melawak, nak bermanja, nak nonton movie segala.

*senyum*

hopefully next week, lebih baek dari minggu nie.
Amin

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment