Sunday, January 23, 2011

belum sempurna

aku manusia biasa jerk pon.
maaflah jika ada yang terasa hati dengan aku, katenye udah sombong belagak abis..
omg! sumpah aku biasa-biasa~..
p/s: yang pergi tak semestinya tak baek hati. yang datang belum tentu elok perketi, ok!
*diam*

aku punya hidup privasi.
aku punya limitasi.

dan
aku sudah ulang bilang.
kalau aku diam tak beberita. apa salah engkau datang kongsi segala?

kenapa masih aku dipersalah kerna punya sikap lain dari yang dulu-dulu?

haihhh..

aku manusia biasa jerk pon.
maafkan aku kalau lompang rompang aku ini sakitkan engkau seluruh anggota!

*diam*

terima kasih untuk nilai kredit yang engkau abiskan semata-mata untuk luahkan sindir perli selama harini.
terima kasih untuk segalanya.

dan.

mulai sekarang aku anggap engkau sudah hilang dari kewujudan~

sekian~



No comments:

Post a Comment