Friday, January 7, 2011

genap seminggu


Dynamic Value

periuk nasi yang ke 5 sejak lepas belajar tingkat ijazah

tak meriah mana. takat happy suka-suka ja.

boss ok. opis sempurna.

terbaek untuk latih diri jadi lebih ber' skill!

yeahhh!! semangat..

--------------------------------

boss cakap kalau aku mahu boleh majukan diri untuk tingkat pangkat dan mantapkan salary.. omg!
mampukah?

sungguh aku seram gila. tapi peluang macam gini jarang-jarang Tuhan bagi woo..

Insyaallah kalau aku dapat atasan dan mampu memahami ..
aku boleh lakukan nye!

*oh ..Tuhan tolong laa*

-------------------------------------------

sungguh untuk ke sekian kalinya. aku mahu ucap syukur pada Tuhan kerna nikmatnya masih diberi limpah pada seorang JULIA.

sumpah. aku happy!

-julia-



No comments:

Post a Comment