Saturday, February 19, 2011

incik bakal somi.. sila dengar sini!

entri kali ini aku nk taip tulis untuk manusia yang Tuhan tulis takdir untuk jadi suami aku suatu hari nanti, cewaaahhh!

*InsyaAllah kalau ada laaa yek*

hehe

incik bakal somi,
saya nak awak tahu saya seorang yang berdikari dan bajet cool habis!
cuma kadang-kala saya agak manja dan ngada-ngada.
so please layan saya ikut keadaan saya. ye!

*over tau! statement tak leh blah :p

ha ha ha

incik bakal somi,
saya paling teruk beremosi bila datang bulan dan bila ada yang menyakitkan hati org terdekat tercinta tersayang saya termasuklah diri saya sendirik.
jadi saya akan maki bebel sampai puas. lepas itu biasanye saya lupa.
so bila saya beremosi teruk, awk janganlah join emosi tersebut.
Sebaliknya datang dan tenangkan saya. buatlah saya senyum dan ilangkan semua duka lara sakit derita saya yek..

haihh..

saya harap awak dapat memahami keadaan saya, saya risau sangat awak tak mampu nak ikut rentak saya. saya menyampah sangat pada manusia yang mengada-ngada masa saya tak ok!.
meluat rimas nak layan semua segala.
so please kawal diri awak untuk kawal emosi saya.

*oh sungguh setiap kalinye saya akn terluka teruk!

;(

incik bakal somi,
saya garang dan agak pemarah.
dan
ketahuilah sesungguhnya bila saya marah saya akan jadi manusia paling buruk sifatnye..
yang awak sendirik tak mampu untuk bayangkan..

so awal-awal lagi saya nak minta maaf kalau-kalau satu hari nanti awak akan terkejut berok tengok saya marah..

incik bakal somi,
saya tahu memasak. cuma tak cukup hebat untuk jadi macam mak saya atau ibu awak.
tapi
untuk awak, InsyaAllah saya akan perhebatkan skill memasak saya supaya kehidupan awak terjaga!.

*oh suwit tak saya?*

he he he

incik bakal somi,
harta awak saya tak minta-beri. duit awak saya pinjam-ganti.
kasih sayang awak yang saya ingini.
semoga cinta awak sampai saya mati.

minta tolong nanti,

jadilah imam saya ketika solat mengadap Ilahi.
jadilah panduan untuk saya ketika tersesat.
jadilah yang setia ketika susah payah.
jadilah yang penyabar bukan pemarah.
jadilah yang rasional bukan emosional.

sungguh setiap yang awak tunjuk beri saya akan patuh taati.
itu sumpah saya nanti sebagai Isteri.

jika awak benar, InsyaAllah saya tak mungkin degil seperti sekarang.

sekian~










No comments:

Post a Comment