Friday, October 28, 2011

2minggu


hai.

;)

sedar tak sedar sudah 2minggu aku dan kekasih menjadi pasang SAH

getteww!

hidup macam biasa
cuma meriah nye bukan main lagi luar biasa.

HAHA

nak pulak laki aku ni jenis suka menyakat.
aku pulak jenis mulot bising
memey A la..

kombinasi hebat bukan?
itu bab meriah nye laa..

bab tak meriah, so far Alhamdulillah takde lagi laaa nk perang angkat senjata.

*senyum*

semoga kami terus reti paham utk bertolak ansur dan berharmoni selalu.

;P

2minggu jadi ISTERI orang buat aku jadi matang dan rasa dewasa gila.
dan
betui orang cakap tugas ibu/ isteri ni bukan calang-calang

agak-agak nak lepak baring jerk,
dah teringat pinggan kt sinki belum settle

agak-agak nak malas jerk
dah terbayang baju pakaian belum basuh belum sidai belum lipat segala

HAHA

bukan kerja senang OK!

sabtu ahad masa bujang mungkin boleh bangun tido bangun tido wape kali pon kita mau

tapi
bila sudah jadi isteri, bangun jerk pagi. lepas siap sarapan segala
takdak dalam otak pon PK nk lepak baring..

yang aku tau..
eh.. nak p market!..

adoi..
dah bukan macam diri sendiri pula.

;)

sangat perubahan!

Alhamdulillah
semuanya seronok dan amat menyeronokkan

tapi

disebalik rasa bahagianya KAMI, KAMI masih disusahkan dengan sedikit gangguan rasa 'kecik hati'

dan
KAMI masih KOOL habis.

dugaan-dugaan

sekian
-julia-


No comments:

Post a Comment