Friday, October 7, 2011

gumbira sungguh hati ini ~


semakin tiba harinya semakin huru hara aku rasa

*senyum*

tapi

waktu dan saat ini aku lebih memilih untuk diam seribu bahasa
sudah penat untuk dibahas dihujahkan segala
nanti-nanti aku jugak yang nampak macam manusia tak reti bahasa

*diam*

bukan senang untuk difahamkan semua pihak
bukan mudah untuk dipuaskan semua manusia

masing-masing punya kepala

haihh..

kalaulah semuanya mampu pikir macam yang aku pikir
alangkah mudahnya cara kerja kita-kita?

;P

tapi
apa nak buat

mungkin aku tak cukup jadi yang memahami.
mungkin
atau
mungkin mereka tak cukup cuba untuk fahami aku.
mungkin

*senyum*

hidup macam ini
kita selalu akan rasa tak diadili dengan baek nya

salah kita juga
sebab yang Maha Adil cuma Allah

manusia tak akan pernah sempurna adilnya

;D

so jangan nak mimpi-mimpi sangat yang sipolan-sipolan akan adil sama kita.

OK!
please take note tu

*diam*

hopefully aku terus sabar dan tabah untuk harungi semua ini
dan aku tak pernah lupa
'dugaan adalah bahasa Allah mengajar kita/ menegur kita'

doakan aku mampu lepas ujian ini

everything is okay on the end. If it's not okay, then it's not the end....


sekian
-julia-


No comments:

Post a Comment