Tuesday, November 22, 2011

lepak dalam dakap suami~


suami
itu
statusnya HALAL untuk seorang ISTERI macam aku

dan
Apa masalahnya jika hal kasih sayang dinyatakan ditunjukkan dalam bentuk apa pun jua?

aku cuma nyatakan aku 'dakap suami' dalam status FB
aku tak mention langsung aku 'having sex with my hubby' pon

dan
jujur cakap
aku tak pon having sex dengan suami aku malam aku post status FB

kamooonnn laa~
hubungan suami isteri bukan SEMATA- MATA nafsu!
ianya lebih indah dari itu

aku geli hati tengok komen-komen yang dicurahkan

aku tak pasti
adakah pernah terlintas difikiran mereka yang manusia didakapan aku itu adalah HALAL untuk aku.

;)

aku bukan manusia suka tunjuk-tunjuk
aku tak punya harta juta-juta pon
aku cuma ada cinta
kasih sayang aku gila!

sapa-sapa yang tak paham mungkin anggap aku gila atau fanatik atau apa-apa saja
dan
itu hak kalian
tapi tolong jangan nafikan hak aku

ini cinta yang sekian lama aku cari
cinta seorang lelaki

kau-kau mungkin dapat rasa cinta itu sejak kecil
didakap dipeluk dicium abah ayah bapak segala
tapi
aku tak!
langsung!

dan
memory itu langsung tak pernah ada
aku lupa mungkin
atau terlalu kerdil itu diolah semula semua

tapi

haihhhh

itu suami aku
satu-satunya tempat aku bermanja. berkasih sayang
aku tunggu sekian umur aku untuk lepak dalam dakap seorang lelaki HALAL untuk aku

kau?
terpulang untuk label apa pun pada aku
tapi
tolong jangan nafikan hak aku

sekian
-julia-



No comments:

Post a Comment