Monday, June 4, 2012

deactive FB

Alhamdulillah
harini aku berjaya untuk mengDEACTIVEkan account FB aku

sejak pregnant ni. makin malas nk active dialam maya.
letih satu hal, malasnye pon satu hal

dan
satu hal yg lebih penting
aku nak jauhkan hati aku dari membusuk akibat dok baca status-status orang yg suka sindir sini sana, yg suka macam- macam lah.

kita manusia
dan 
kita tak sempurna
 bila ramai manusia yg friend dgn aku kt FB tu dok bajet macam mana-mana punya, aku jadi cm rimas dan teramat geli!!

hellooo..
macam laa ang tu baek sgt..

*detik ati aku*

so 
untuk mengelakkan hati aku terdetik dgn lebih dasyat sambil mengutuk mengumpat
eloklah aku tutup kejab, baek utk aku baek utk baby

semua ni aku buat sebab aku sayang anak aku.

haha

InsyaAllah, account tu takkan active sehingga aku selesai bersalin.. getteww..
InsyaAllahlah ye. doakan aku selamat.

lepas bersalin mungkin aku lebih sihat dan punya banyak masa untuk hadap laptop and berkongsi gambaq2 baby aku..

*wahhh sakan berangan ni*

:P

sekian
-julia-
 

No comments:

Post a Comment