Wednesday, June 20, 2012

My SIL's E-day~


Ahad lepas, 17 June 2012 (Israk Mikraj)
hari pertunangan adek ipaq aku, Nur Syiqah Aghniya dengan pasangannyeee!

Alhamdulillah, majlis lancar.
namun adalah sedikit kekurangan yang tidak memuaskan hati penganjur.. getewww~

hihi

tapi
secara keseluruhan, bagi aku baek-baek aje

;)

yang tak baek nye aku nie ha..
haram tak menolong satu pon.

haha

sebelum majlis, semasa majlis dan selepas majlis
aku mengalami mabuk yg agak teruk
badan masuk angin, pening kepala, lapaq teruk, muntah ikut sukati bila rasa nak muntah

*senyum*

dugaan sungguh
jadi aku banyak habiskan masa aku kt sana dengan zikir & TIDO

;P

Alhamdulillah, nampak nye family somi aku memahami, mungkin sbb somi aku dok cerita betapa teruk nye keadaan isterinye ketika ini.

fuhhhh.. lega jugak..
tapi rasa malu dan segan tu masih agak tebal sbb tak mampu nk menolong.

untunggglaaaaa julia! 

:D

ok lah..
bebel banyak plak.
kat bawah ni, adalah 2keping gambaq yg aku cilok dari blog somi aku untuk tatapan kalian..

selamat menonton..hahahhah



sekian
-julia-

2 comments: