Friday, November 30, 2012

Menghitung Hari..

uikss kalau tengok ticket disebelah..
lebih kurang 27hari jerk laa~

aduuhhh
sudah bersedia kah aku untuk berjuang?

:|

selamatkah aku?
selamatkah anak aku?

*diam*

oh Tuhan, hanya padamu aku pinta
berikan apa saja yang terbaek untuk kami sekeluarga, aku akan terima.
InshaaAllah bersama redha ikhlas segala.

Amin

*senyum*

jujur cakap, sekarang aku dah malas nk p check up

HAHA

sumpah, lately aku busy gila!
banyak keja.
yang pending nye
yang dok masuk nye

hari-hari busy like crazy
fuuhhhh sangat dugaan uolsss dengan keadaan diri yang sudah sarat nie.

memandangkan dah makin dekat nie
makin kerap plak depa dok soh ulang ke klinik.

oh mannn...

somi aku pon beban kerja dah bertambah
sebab dah jadi in charge untuk training Penang sekarang.
kebetulan orang atasnye resigned.
memandangkan utk training hanya depa dua ja..
so lani tinggai somi ai sorang ja.
arahan HQ, minta dia yang handle segala.

fuhhh!

so adalah sangat menyusahkan kalau kami dok kena p klinik 
semata-mata nak p check ayaq kencing & tekanan darah yang so far Alhamdulillah OK.
berjam plak nak tunggu giliran.

huhu

untuk this week, aku skip
tak p pon.

;P

hopefully kesihatan aku OK.
cuma berat jerk laa yg menjadi concern nye sekarang.

haihhh..

kadang-kadang memang rasa tak sabaq gila nak beranak
nak jumpa baby
nak lepak cuti

HAHA

tapi
kalau boleh aku nak baby aku lahir time public holiday!

ahaks.. 
25hb Dec or 1hb Jan 2013

alasan nye cuma satu
aku nak setiap tahun sambutan hari kelahiran baby, kami berdua ada dengan dia

:)

*suwittt dak aku?*

HAHA

kita hanya mampu merancang maaaa...
Allah penentu segalanya bukan?
apa-apa pun aku terima

saja nak dok wat 'sandiwara' - bak kata boss aku yang baru dapat ayat baru 

:P

*boss aku nye BM sgt lemah.. so lau dia dpt 1bahasa melayu yg rare didengari telinganya adalah satu kemestian untuk dia ulang bilang setiap jam*

HAHA

sengal kan?
tapi dia boss yang baek. yang murah hati memberi banyak commision kat aku.
so penat lelah terasa berbaloi-baloi

rezeki anak bonda semua nye. 
Terima kasih Al-Ziqri

sekian
-julia-
 
 

2 comments: