Thursday, December 6, 2012

Cuti Cuti Cuti~

ok
saja nak habaq, aku dah submit borang cuti bersalin

hoho

18hb - half-day, clear AL 
*koman kan? AL tinggai 1/2 hari jerk*

19hb Dec 2012 - 19 Feb 2013
On maternity leave

hooooooorey!!!




Selamat Tinggal DV!!

ececececehh..

verangan kan? 
padahal cuti pon tak start lagi..

*senyum*

actually nak cuti next week.
tapi boss aku plak tak sihat. dia nak kena operate plak..
so harini dia masuk wad, esok operate.
dan dia akan amik masa lebih kurang 5-6 hari utk rehat..

so
walaupon sudah tak larat nak hadap keja
haruslah bertahan dan bersabaq untuk 1minggu lagi.

jika tidak, huru hara lah opis kami nanti.
zura kan budak baru, sian laaa dia sorang-sorang nak handle semua segala kan?

tara aku pon pening-pening ngn clients candidates ni semua.
ni kan plak dia kan?

hihi

pape hal pon nie adalah good training utk dia.
dia akn berpeluang utk belajaq banyak mende dengan boss aku.

nak cite pasai cuti, melarat sampai hal opis plak aku nie..

haihhh memang mak nenek betui!

*senyum*

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment