Wednesday, November 3, 2010

sakti



tak sempurna. tak elok mana. tak suci musalmah.

tapi.

diulang bilang
aku yang terbaik.
aku yang terbaik.
aku yang terbaik.

sumpah!
aku tak jampi atau membomohkan manusia.

aku jujur dengan hidup aku.
aku jadi cuma aku.
yang biasa-biasa.
yang mencari bahagia.

tapi
kalau aku hadir tak dihargai
mungkin salah aku sebab tak tetap hati. tapi jangan salahkan aku jika aku berganti hati.

aku adalah sejarah masa silam dalam hidup banyak kalian.

terpulang..
mahu kenang aku sebagai gadis paling teruk dalam dunia.
atau
mahu ingat rindu aku sebagai gadis biasa yang beri kesan luar biasa.

*diam*

mahu benci. mahu sayang.

terserah.
aku macam ini juga. tak simpan langsung satu bencipun dalam hati.

sejak mula Tuhan serah pinjam ini nyawa. sampai hari ini.
sungguh aku tak pernah berhenti.
untuk bahagia
cari bahagia
kecapi bahagia.

*senyum*

oh tamak, bukan?

tak mungkin kalian faham. 100%

sekian

-julia-




No comments:

Post a Comment