Thursday, May 5, 2011

aib malu hilang~

berpenatan lagi.
cheese!
tetiba keja yg opis bertimbun melambak.

ha ha

sengalnye boss. main pass jerk
aku dh mcm ilang napaih dh ni.

client pon boleh tahan jugak.
time nie laa banyak job nak bagi..

omg!
Sumpah aku rs sesak dada~..

cpr.cpr!!

ha ha

aku nk story satu kisah nie.
even aku tengah busy skrg. tapi pedulik apa aku.
skrg time break aku!

*senyum*

beberapa hari ni moto aku agak gewdiks mengada-ngada!
tak mahu aku startkan..
dia mau manusia yg tak dikenali tolong start bg pihak..

cam har!!
1 hal memalukan.
1 hal lagi penat koitt asik takmau start jerk..
sampai luka2 tapak kaki aku
:(

Alhamdulillah.
masih ramai manusia baek disekeliling aku wat masa nie.
even dh malu tahan tak dak dah.
tp terdesak koit..
terpaksa laa merelakan ianya terjadi.

ha ha ha.

sengal betui!
lately tenaga macam takde jerk dalam badan aku nie.

haihh
entahlahh..

mkn jerk aku nie.
takde laa diet teruk sgt pon!

:D

macam-macam kan?
entah laa julia nie!

suka serabut dengan macam-macam hal yang entah pape.

sekian
-julia-


No comments:

Post a Comment