Thursday, May 19, 2011

rezeki~


Alhamdulillah InsyaAllah.
esok lusa
majlis dipinang bertunang akan berlangsung.

semoga semuanya berjalan lancar walaupun akan ada kekalutan sedikit memandangkan rumah aku yg kecik dan sempit.

hihi.

bila dipikirkan majlis makin dekat ni.
hati makin berbunga bahagia.
sebabnye.
aku akn melangkah ke satu alam misteri.
alam yg org kiri kanan depan belakang cakap penuh dugaan dan cabaran.

wahh.. ngeri koitt!

dan.
sebab lainnye.
aku akan dapat berkongsi rezeki yg ada bersama-sama mereka yg terdekat rapat.
jarang-jarang dapat belanja kawan-kawan secara ramai-ramai.
so dengan majlis kecik ini.
harapnye niat tersebut akn tertunai hendakNya.. Amin.

:)

Alhamdulillah.
rezeki Tuhan nk bagi.
banyak juga terima sumbangan dari kawan-kawan mak.
saudara-saudara terdekat.
bagi beras.gula.minyak.kordial.
udang yg penting .. import dr Segari, Perak!..

Alhamdulillah.
sungguh aku tak harap sebarang sumbangan.
niat ingin 100% dari hasil titik peluh sendirik.
tapi
org dh nk bagi jugak..
kire bonus utk aku laaa yek~

hehe.

Alhamdulillah. Alhamdulillah.

emosi dan mood family ai pon dh macam konsisten sikit.
so rasa lapang la sikit hati ini utk tindakan tanduk lanjut.

lambat laun akan dipahamkan juga.
segala yang terjadi pasti ada hikmah dan nikmatnye yg tersendiri.

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment