Sunday, July 31, 2011

hana tajima - sapa tu?

'hana tajima'
sapa tu?

sumpah aku pon baru nk berjinak-jinak mengenali beliau.
dan
sah-sah lah dia langsung tak kenai manusia serr macam aku ni keeenn..

sini aku sertakan link utk kalian lebih mengenali manusia cantil berbakat tersebut:
http://hanatajimasimpson.com/


amacam? cunz kan!
OMG! .. aku admire teruih..

even aku dh tau trend tudung mcm ni dh melanda agak lama, lebih-lebih lagi tengok YUNA and hakak OGY sakan melaram dengan sgt lawa skali.

tapi
masa tu langsung tak tergerak terlintas nk tukaq fesyen tudung aku sekarang.

maaf.
aku mmg serr beb fesyen-fesyen tudung ni.

haha

tapi
baru-baru ini
aku ada lepak makan sama kawan-kawan kekasih tunang aku kt kampung pelet.
balik dari situ. disebabkan feel mengantuk yg agak teruk. aku mguap lol.

apa yg jadi.
pin kerongsang aku tercabuit.

serrr..

sebek dh dalam keta otw nk balik rumah.

kebetulan malam tu aku kenakan sikit make up pada muka.
so even tudung dh tak berpin.. still nampak cun ayu gettew.

so terdetik lah nk melaram depan cermin sambil snap-snap pic.

dan hasilnye...~

*aku yg sedang melaram depan kamera ala-ala tudung 'hana tajima'*


kekasih tunang aku cakap 'cunz'

haha

katenye dia suka aku berimej cmtu.

oh M G!

sah-sah lah aku pon terasa begitu cantik skali.

haha

*ober!*

so..

dengan nekad nye.

aku igt
aku nk berubah sikit dari segi imej

dan
aku dalam proses membeli selendang-selendang tersebut

nk berubah tak leh mendadak.
perancangan adalah perlu utk tidak merancang kegagalan.

auwww..

maklumlah ..
tak lama lagi nk jadi bini orang.
kenalah lawa melawa

oh lupa plak
memang niat aku nk melawa lepas kahwin.

'untuk suami tercinta, nawaitu ku'

apa yang aku harapkan nanti..

SEMOGA
lepas bergelar isteri, penampilan aku lebih kepada muslimah yg menjaga aurat amal sepenuhnye.

Amin.
*beb, doakan aku yek!.. aku nk jadi manusia baek ..di cc Pencipta, manusia seperti kita dan kepada seluruh makhluk dalam dunia*

sekian
-julia-


No comments:

Post a Comment