Wednesday, July 20, 2011

Wali Ku Abah Ku

*di dengah-dengah itu adalah wali ku abah ku*

hai semua,

hari ini aku nk story about my abah.

wahhh
macam kenai sangat gayenye..

:D

maaf
aku tak kenai pun abah aku sebenarnye
pernah jumpa gitu-gitu jerk
IC dia pon aku tak hengat

oh anak durhaka
;P

kecik-kecik
seingat aku, masa tu umo aku 3 or 4 tahun koit
kami dilarikan mak ke Penang untuk menyelamatkan keadaan

*diam*

sumpah, aku tak hengat langsung drama masa zaman tu
maklumlah kecik lagi.

sekian agak lama
dari kecik hingga ke saat ini
aku dibesarkan oleh manusia bergelar Mak.

cian mak.
sumpah, kami bukan manusia senang dulu. tp kami tak rasa susah untuk hidup susah

sebab kami hidup ukur baju pada badan sendiri
kekadang sauk jugak baju org bagi.

*senyum*

dan
masa tu, mak lah mak. mak lah abah
mak aku tak berpendidikan tinggi
buta huruf
tapi
sekurang-kurangnya mak berjaya bela jaga kami sampai kami mampu miliki kertas bergelar sijil degree segala

oh mak,
maafkan adek.. sbb selalu gaduh-gaduh ngn mak.

haihhh
degey aku nie.

*diam*

dan

walaupun watak ABAH dh lama mati dalam hidup aku

tapi
dia tetap wali aku
dia tetap abah aku

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment