Tuesday, April 20, 2010

dalam masa sama~

aku minta maaf.

aku lahir dengan hati rela hancur ranap.
aku masih boleh gelak tawa walau dalam hati macam mahu pecah.
aku rela untuk sakit asal aku dapat lihat kau hepi gila babi dalam setiap hari.
aku rela. sangat sanggup.

dalam masa sama.

aku minta maaf.

aku tercipta dengan jiwa sangat kacau kalut.
aku amat kurang sabar sama sikap egois manusia berlagak terpower habis.
aku malas untuk merelakan diri jadi bodoh pertahankan cerita dogengan angan semata.

*diam*

aku sayang ramai orang.
mana-mana aku pergi, ada saja kalian dalam sini.
aku ingat. aku rindu. aku pedulik.
aku macam mahu kumpul semua kalian untuk kalian saling kenal insan aku sayang.

dalam masa sama.

aku cuma manusia. bukan pari-pari.
boleh hayun tongkat sakti lalu semua jadi.
24jam masa Tuhan beri.
itu pon terkial-kial cari ruang untuk hati sendiri.

aku minta maaf.

*diam*

aku punya hobi. indah terpaling aku suka
layan jaga banyak gila hati.
minta paham mereka itu ini.
aku akur aku turut...

dalam masa sama.

aku sudah gila babi leteh.
seriusly.
aku jujur sana sini.
aku hepi hari-hari.
buat-buat macam tak papa~

dan. masih balik-balik aku kena maki.

haihhhhh

(;

sekian.

dengan cinta.
-julia-

No comments:

Post a Comment