Friday, April 23, 2010

dia ckp!!~

Terima kasih ibu kerana melahirkan aku ke dunia ni..jika tahu,tidak mahu aku lahir..biarlah di syurga...tidak seksa ibu utk lahirkan aku yg segan nak keluar..tak seksa utk membesarkan aku yg kuat makan...ibu..maafkan aku jika pernah mengecilkan hatimu....

Terima kasih abah kerana mencari nafkah utk kami,tidak kira penat lelah bekerja selama hampir 3dekad...terima kasih tangan2 kan aku waktu aku membesar supaya jd manusia...maafkan aku kerana berjaya merosakkan pc,radio,moto 50cc tu..sehingga sekarang aku phobia dan takut kalau abah marah..maafkan aku..

Terima Kasih kawan2 baik atau xbaik,dekat atau jauh,mesra atau tidak, kerana sudi berkawan dgn aku yg tak pernah sempurna..maafkan aku dgn gurau senda aku yg sering bodoh seperti biasa...

Terima kasih kepada dia kerana relakan ku bertapak di hatimu,terima kasih kerana memberi peluang..walaupun kemungkinan akan sekejap,aku tetap akan jd yg terbaik selama di izinkan Nya..jika lama bersama,akan kunikahi kamu utk menjadi suri hatiku...jika aku tak sempat berbuat apa2..ampunkan aku...ampunkan aku...tiada lg daya aku pada saat itu...setulusnya aku mencintaimu...

Terima kasih pada Adik2 perempuan aku kerana membantu ibu utk memasak,mengemas rumah dan segala kerja rumah yg sering aku tolong tengok...maafkan aku kerana selalu menyakat dan membuli..aku kan abg...maafkan aku..Taatlah pada ibu dan abah...


pada sapa yg kenal aku...maafkan aku....Terima kasih mengenali aku..


Terima Kasih......


footnote:

haihhhh,..
tekanan teruihhh!!~

;(

plis.
jangan bagi org risau r.. org takut hilang awk r!!
dengar tak!!!!~
dengar tak???!!~


1 comment: