Saturday, September 24, 2011

mai tak betui dia~

seronok bila pk hari besaq kami makin menghampiri
2minggu 6hari

hari berkumpulnya sanak saudara kawan-kawan sahabat handai

wahh gettew!

gila tak gila
aku macam tak siap pape lagi..

haha

seronok-seronok juga
agak-agak hari sanding nanti aku macam mana laaa agaknyeeeee!!

entah-entah
perangai ramah macam biasa jugak
habis DJ tak jadi keja sebab dgq suara aku yang lagi meriah.

Ya Allah
lindungilah aku dari perbuatan gila tersebut
sopankan laah tingkah lakukan sebagai seorang permaisuri dihari tersebut

Amin

*senyum*

entah
kadang-kadang
rasa excited gila babess~
kadang-kadang
rasa risau tak hengat

haha

risau makan tak cukup
risau buahtangan tak cukup
risau hari HUJAN
risau make up tak nampak cunz..* abis kena hamput dengan laki aku*
risau pelamin setting senget ke hape
risau risau
risau makan tak sedap
risau depa wat keja maca musibat

aku risau beb!
sumpah aku risau!

aku harap aku boleh buat semua kerja masa hari sanding aku

haha
baru aku boleh kata aku tak risau koit.

haih haihh

ye memang aku tak kesah apa orang mahu kata
cuma
kalau boleh aku mahu semua orang selesa
itu jerk. itu jerk!

aku mahu semua orang OK sama majlis kecik ringkas kami
lepas rumah siap aku tahu memang sah-sah akan ada pahat yang akan berbunyi

so

aku sekian kan dlu

-julia-


No comments:

Post a Comment