Friday, September 2, 2011

julia TAJIMA~


title tak boleh blah!

;P

haritu kan aku ada story pasai nk tukaq fesyen tudung,
memang aku dok berPK-PK

'biaq betui aku ni'

tapi
dinekadkan jugak
sekali sekala beralih arah sikit pe salahnye
mana laaaa tau koit-koit sesuai ke kan?

so b4 raya aritu
kawan-kawan ajak berjalan jauh sampai ke perda sana nunnn
so dengan berani nye, aku membeli 2helai jenis tudung 'hana tajima' ni

pas beli tu.
mau tau laa punya dok menerai depa cermin ni!!

HAHA

dan-dan
rasa diri begitu cantik dan cunz skali

*Ya Allah. perasan nak mampussss*

even family ai ckp macam serabut jek
tapi hakikat nye
tudung jenis ni nampak sesuai gilaaaaa dengan aku!

so aku pon memberanikan diri
utk pakai pada 1Syawal haritu

;D

*1 Syawal 2011*

*senyum*

amacam? cunz dak?

;P

pic kt bawak ni plak.
aku pakai masa hari raya ke-3
hari pertama mula kerja lepas cuti beraya!

HAHA

*terkezuddd pak guard tgk aku mai kerja cunz-cunz cm ni*



jujurnya
aku jarang nk melawa mai kerja!

bukan cara aku koit

saja laaaa
boss takde
melawa laa sikit.

; )

so.
kawan-kawan yang lintas lalu kat sini
korang rasa cmne?
sesuai dak ngn muka aku tudung cmni?

lau OK, nanti boleh aku p borong dlm 10 20 helai tudung ni

*very the ober*

haha

sekian
-julia-

3 comments: