Monday, September 12, 2011

pening dengan POLITIK Malaysia~


hai

cuma nak kongsi rasa serabuit gila dalam sini
kisah manusia yang gila rakus main politik dalam ini negera.

sumpah! aku rasa rimas gila dengan banyak kisah isu murahan yang dipolitik sini sana

yarksss!
geli

baek yang pemerintahnye.
baek yang pembangkangnye.

SAMA
masing-masing gila kuasa!

yang dok bertekak berperang bahasa berhujah segala macam gila
ni haaa RAKYAT JELATA

haihhh

semua menda jadi tak kena

1 isu kecik habaq hang boleh kecoh kan negara 1minggu!
serrrrr laaaa!!!!

murahan gila!

sampai tak dak modal nak buat bahan tarik perhatian para pengundi

*diam*


buat pemerintah
pengundi sekarang bukan bodoh buta OK.
kami nampak kami tengok
jangan lupa AMANAH yang kami bagi~

dan
nie pembangkang aku tau laa angpa nak menang pilihanraya akan datang
tapi agak-agaklaaaa!

pilih laaa calon dulu

kalau takat ANUAR IBRAHIM tueeeeee..
aku memang takkan pangkah PR!!!

HAHA

dan
kesimpulannya

lately aku rasa malu dengan negara sendiri
aku pon dapat rasa banyak negara luar sana dok gelak berdekah tgk negara kita yang macam takde mende penting lain yg nak di isukan..

oh plissss!!

banyak koit yang sebenarnya perlu diperjuangkan
tapi itulah sebab ghairah sgt dengan politik kotor murahan nak perhatian
abis hilang fokus pada perjuangan sebenar!

chaitss!

pooorah..
untuk rakyat konon!

angpa kalut nk pulun kuasa.
angpa pandai buat cerita..

hishhhh
geli laaa!!

trust no one
politik bukan org suci~

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment