Wednesday, August 31, 2011

hey suda RAYA suda MERDEKA~


kawan-kawan
Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin
Selamat Ulangtahun Tanah Melayu

*senyum*

sikit punya laju masa berlalu
sait jaaaa sebulan posa. tup tup dah pon raya

time aku taip menaip entry ni..
sudah pon nak abis raya ke-2 wehhh oitt

dan
esok
adalah hari bekerja buat manusia macam aku

haha

sebenarnya esok masih public holiday!
tapi aku menolak utk terus mencutikan diri.

gila tak gila!
tapi
dh terang-terang terbukti betapa gilanya aku

;P

dan sebenarnya
aku memang taktau nk watpe dh lau lepak kt rumah nie
makan. online. baring lepak. makan. online. baring lepak.

gila!
mau gemok dibuatnyeee!!

*sengeh*

apa-apa hal pun..
RAYA suda
MERDEKA pon suda

yang belumnye

MAJLIS NIKAH SANDING aku

ha ha ha

SUMPAH!
aku risau gila!!!!


*diam*

maaf zahir batin, geng!!!

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment