Sunday, August 1, 2010

aku memang sial kan?

aku memang tak reti jaga barang.
barang sendiri beli atau orang bagi.
sama jerk aku beri layan.

hari ini hari gagal.
terserlah kegagalan aku.
sudahlah gagal lepas tinggi ujian fizikal.

GAGAL PLAK JAGA BAJU SI KEKASIH BELI BAGI!..

ha ha ha.

terasa sial sungguh diri ini hari ini.

maaf mungkin tak cukup sekali.
konon harga baju tak bernilai tinggi sebab itu aku tak reti nak tahan malu atau tadah muka lepas digagalkan dalam sana untuk pergi patah balik usung muka sial semata-mata untuk dapatkan baju takde nilai pada aku.

oh. laju sungguh tuduhan melulu.

ha ha ha.

aku gagal.
maaf sebab gagal jaga barang yang kamu beri beli.

aku memang tak reti nak menghargai.

cm pundek kan?
harey sungguh lah!!!

pergi matilah dengan malu aku, dengan kecewa aku. dengan maruah aku.
asal barang yang kamu beli itu dapat dalam bentuk sempurna.

ha ha ha.

ye juga kan.

aku mana reti malu. aku mana reti rasa kecewa. oh dan lupa aku takde maruah.

sekian.


No comments:

Post a Comment