Friday, August 27, 2010

seperti kurang upaya

harini rasa macam hilang separuh anggota.
harini rasa sunyi sepi segala
harini dunia macam tak punya warna lagi.

dalam ayat paling mudah kamu semua untuk faham

harini aku seperti kurang upaya.

lemah dan tak bermaya.

seri-seri tak langsung nampak pada muka gadis gewdiks santai ini.

cewahh..

:p

sungguh aku rindukan sms yang datang dari kekasih
sungguh aku rindu ayat manis yang langsung tak jemu diungkap kata tak reti habis
sungguh aku rindu dia, si kekasih yang amat baik hati.

harini. berjauh lagi kami.
bukan jarak dari penang ke ipoh.
tapi jaraknya melebar hingga ke Kuala Lumpur.

dan
jauhnya kian terasa bila.
kekasih tak mesej-mesej pun.

hmm..

:(

busy memandu.
silap aku jugak pesan banyak-banyak sangat.
jangan itu jangan ini.

*diam*

aaaarrrrrghhhhhhh.
macam nak jerit-jerit.
untuk dia dengar aku sedang sgt rindu sekarang!!!

oh sayang.
aku sedang biru sekarang.
aku sedang amat sejuk.

moga selamat pergi selamat pulang.

jangan lupa mesej aku untuk berita khabar.


sekian


No comments:

Post a Comment