Wednesday, September 26, 2012

Dicemburui Masa~

kurlas title entry aku kan?

haha

actually nak habaq, lately aku agak busy dengan rutin seharian
tambahan sekarang nie, dok kena ulang ke klinik kan?
harusssslah jadual ada sikit larik machaaa~

;P

24hb aritu, settle telan ayaq gula 1mug!
ambik darah segala.
sungguh tragis rasanya pengalaman tersebuit.

manis gila babisss uolss!
1mug habaq hangggg, memang kes naya jaa kalau aku takdak kecing manis!

haha
27hb - esok p plak.

bukan nak merunggut tapi, sekarang ni musin hujan.
somi ku syg plak busy dengan new batch.
so berlaku kepayahan sikit lah untuk aku nek moto p keja..

apa-apa pun IBU RUMAH kena KUAT!
so redhoo jerk laa pape jadi pon.

Allah ada untuk kita

*senyum*

haaaa!
lagi satu story, opis kami dh ada staff baru.
budak melayu, junior level - fresh graduate.

hihi
sopan jerk budak nye
hopefully boleh lah buat kerja..

tidak kalu! mau dok huru hara balik opis kami nie.

apa-apa pon Alhamdulillah.. 
aku doakan dia gigih menempuh alam pekerjaan.

:)

untuk perkembangan baby boy kami,
so far Alhamdulillah.. aktif
ikut dan dia jerk dia nak belasah rahim aku nie.

hahaha

boleh terkejuit wooo kalau dia menendang or menyiku or apa-apa jerk lah yg dia buat dalam alam rahim tu.

Sumpah Teruja!
oh anak ku sayang, semoga terus sihat.
Bonda dan Ayahanda TAK SABAQ nak lepak dengan baby tau.

*senyum*

this month, kami plan nk mula beli-beli barang utk baby kami dah..
wahhhh seronok nyeee!!!

tapi
jujur cakap, kami dua-dua taktau apa.
even aku ada pengalaman jaga 2org anak menakan aku time baby.
tapi bab beli barang ZERO koit.

so ini adalah pengalaman pertama kami.
 hopefully kami tak tertipu dan duit tak terbazir tak tentu hala!

maklumlaaa.. semua nak beli. semua nak yg elok. semua nak yg terbaek kan..

p/s: jangan lupa kami dua kan tangan tiris.

miahahahah..

sekian
-julia-



No comments:

Post a Comment