Thursday, September 6, 2012

Tangan Tiris~

aku dan somi memang dua-dua tangan tiris
itu pasai kami selalu short jerk bajet bulan-bulan.

haha

tapi 
kami OK dan HAPPY sangat
sebab tujuan masing-masing nak bahagiakan masing-masing
so bila susah tu.. kena lah sama-sama
sebab senang dah dinikmati bersama kan?

;P

boleh ke macam tu? 
haha

sebab prinsip gila ini, kadang kala kewangan kami pon ikut gila.

*senyum*

entry kali ni nak tunjuk contoh ketirisan kami berdua.

haha

perancangan 2 3 4 5 hari lepas, nak beli 'Samsung Tab 2' jerk.
bagi mengantikan laptop aku yg rosak tersebuit.
habis semua maklumat kami berdua kaji.
ciri-ciri, bentuk, size segala.

*diam*

somi aku sgt beriya kali nie.
mungkin dia kecian kt bini dia ni koit.
katanye.. bulan ni beli untuk aku dulu..
next month ada rezeki. tangkap satuk utk dia plak.

bincang punya bincang.
bila rasa OK dan Puas Hati, kami berdua amik keputusan untuk p beli tab baru nie
haaa.. bawah ni gambaq tab tu.


ok lah kan?

tapi,
semalam, bila sampai di lokasi kejadian
selepas melakukan survey berkali-kali dan kali.

tab ni takde flash laaaa!!
abis kalau nak snap pic waktu malam gelap macam mana?

aduhhh.. potong!!

pakej tak lengkap plak
even perisian baru dan canggih dengaq kata kan.

tujuan aku beli henpon mahai nie. niatnya adalah untuk snap gambaq anak aku banyak-banyak dan banyak.
dalam semua keadaan.
so lau takde flash. mcm cacat jugak laa bg aku.

*diam*

so somi aku tanya, nak beli apa?
tab lama ke?
ke note?
SIII?

perghh SIII mahai koit!!!

note pon dok mahai gak.
tab lama pon mahai gak!!

aduh semua mahai.. nak beli apa?

hahahaha

pusing p pusing mai
survey p survey mai

last-last
tau kami beli apa?

.

.

.

 .

.

.

.

.

.

ninjiaaaaaaaa!!

.

.

.

.

.
 
SIII teruihhh!!

haaaa!! gila dak? gila tak gila.. dah beli dah pon wehhhhh!!!


hak hak hak

melampau dak tiris kami berdua nie!!

cina kedai tu mmg jarum berbisa betui
pandai betui dia buat sales & marketing

dari tab, nak amik note..
tup-tup 

SIII

ok.bai

p/s: terima kasih somi saye. syg terharu dan rasa pening pk harga mende nie. hahaha

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment