Tuesday, September 4, 2012

Laptop I rosak!!!

Hi awak-awak!

last week laptop aku yg dibeli pada tahun  2006 telah rosak teruk!
taktau apa masalahnye... tapi memang tak dapat dibantu lagi oleh suami ku..

on off on off
bukak abis celah belakang nye.
tukaq ram bagai
cubaan utk memformat jugak gagal

mungkin sudah tiba ajal nye kot

lama dah pon berbakti
slow-slow dia pon banyak cerita suka duka kami kongsi bersama.

ecehh 

;P

sebenarnya nak habaq, proses nak update blog menjadi agak sukar kebelakangan ini.
aku terpaksa berkongsi laptop dengan suamiku.

haha.

agak menyusahkan dia jugak laa kt situ kan..
sometimes, ada ruang dan peluang aku update kt office jerk.

sgt berdedikasi kan?
huntong boss aku dapat staff kaki menaip nie!!

haaa bercakap pasai office & boss nie.
kebetulan sekarang ni kami sedang bertungkus lumus mencarik STAFF BARU

sebab STAFF tak wape LAMA tu dah nak resign guys!

haha

kurlasss sgt!
entahlah. mungkin tension koit.
tapi bagi aku.. setakat kena teguq koit email sampai nak kecik ati tension bagai ..mmg teruk r!!
mana-mana p pon lum tentu leh survive!!
 
tapi terpulanglah.. masing-masing punya perasaan.
kita mana tau org nye hati beb..
tapi deni mmg jenis sombong tak leh nak diajaq laa.
bayangkan nk resign pon bagitau kt boss thru email jerk.

*sangat menghormati boss kan?*

mungkin boss aku pon dh rasa palat dgn deni, bila dia tanya boss aku bila tarikh akhir dia kt company kami.
boss aku cakap - end of this month!

haha.
hambikk!!
memang kami tak ramai, so dia igt boss aku nk soh dia tunggu sampai kami jumpa penganti ka hapa ka..
sekali.. soh belah cepat-cepat teruihh..
 
harini, kalut carik kerja len..
siap post kt status FB bagai
 
moral of the story, jangan nak berlagak sangat laaa!
sedar diri kita nie sapa, kalau kita ni hebat sgt.. takpa jugak!
taktau laa kt ang wehhh! dh besaq kan? pikiaq laa sendiri!!

*diam*

so sekarang ni, kami sedang mencari dak account & admin yg baru.
kalau ada sedare mare yg berminat boleh minta sent resume kt email ai hokey!

julia@dynamicvalue.com.my




hopefully kali nie jumpa yg sesuai dan mampu mendengar kata.
aku nak ajaq pon rasa tak rugi!

sekian
-julia-


4 comments:

  1. sungguh ka? haha antaq resume kat aku!

    ReplyDelete
  2. hahaha sat sebelum aku hantaq jue, nak gak tau berapa minimum gji yg akab di offer?

    hihi mata duitan kan.....

    ReplyDelete
  3. expected salary wape? aku taktau min boss aku nk bg wape. ikut current basic ngn exp jugak! .. kna wat admin job skali.. ang OK ka? satg t jadi cm staff skrg.. alasan nk benti sbb tak leh wat keja admin.. nk keja account jerk :P

    ReplyDelete