Tuesday, September 18, 2012

Hambik kau..~

seminggu lepas, macam-macam hal melanda hati
nak mengeluh banyak-banyak pon bukan elok sangat kan?

eloklah diam-diam berdoa, kan?
banyak kan plak kan aku nie kan?

haha

*senyum*

saja nak habaq weh,
 
Alhamdulillah..
cakar ayam & sipu sedut fresh telah ditemui
dan
ianya PERCUMA.

hak hak hak

bertuah dak?
haruslah rasa sgt bertuah dapat bonda macam bonda aku
habis dia bercerita pada sanak saudara rakan taulan yg anak dia nie mengidam nak makan.. kononnyee!

hihi

untunglaa ada sepupu yg prihatin kau!
seorang (kak pura) carik cakaq ayam
seorang (abg wan) kutip siput sedut

aduh 
sumpah terharu!

;)

bukan takat tu jerk
family cu, siap bagi mempelam melambak!
jambu susu siap, dipetik khas oleh adek sepupu aku Atam untuk hakak dia nie haaaa!

kurlas dak!
baek-baek tau sepupu kitew.
 
depa punya risau aku tak sempat makan
siap kira lagi bila agaknye aku due. dah wape bulan aku pregnant.
 
hee, comey kan sepupu ai?
 
*senyum*
 
ok
sebagai bukti. ni gambaq yg aku snap semalam sebaik sahaja bonda aku tiba dirumah.
 
 
sebenarnya banyak lagi.. ada ulam-ulam. batang keladi bagai.
mak aku. tau-tau jerk laaaa kalau balik kampung tuuuu tak mengutip tak sah!
penuh dapuq aku dengan dedaunan menghijau gettewww~

hihi

Apa-apapun
syukur Alhamdulillah.. rezeki tak pernah berhenti untuk kami.

baby boy ai nie baek laa!!

TQ, Allah!

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment