Wednesday, July 21, 2010

keynote 2010


fynn jamal


depa jahat!!

depa buat kakak fynn saya sedih.
depa keluarkan dia awal.

;(

semua sebab sistem undi-undi.


kenapa tak pilih sebab bakat. sebab seni.?
kenapa tak beri kuasa sepenuh pada juri?

hasil biasa-biasa.
tak beri banyak makna.
music macam tak kena.

itu yang dipilih diundi berlori-lori.

haihh..

ye.
mungkin bukan rezeki kakak.
mungkin ada di tempat lain.

redha itu penting.
semua sudah takdir.

tapi
perluke nafikan rasa sakit sedih dalam sini?
perluke pura-pura kuat atau gagah saat ini?

tak perlukan?
rasa yang teruk kalau kongsi sama-sama lama-lama akn rasa lebih elok!

*diam*

aku tahu kakak terpaling berkecai saat ini.
aku tahu kakak buat-buat kuat depan kami-kami


"kakak fynn.
sungguh kamu sudah bukti sesuatu dalam industri.

harap-harap ada yang tercelik terdetik dalam hati.
untuk sesuatu yang lebih besar satu hari nanti.

dan.
kakak, saya antara yang tidak sabar tunggu hari nanti."

*peluk kuat-kuat untuk fynn jamal saya*


sekian

dengan cinta
-julia-

No comments:

Post a Comment