Monday, July 19, 2010

yang terpaling berkecai~

apa rasa kau bila yang terdekat tak mampu rasa apa kau rasa?
apa rasa kau bila yang sedarah sedaging tak pernah cuba mengerti?

jika saat ini aku sungguh teruja menunggu menanti.
jika saat ini aku sudah hilang sabar untuk itu hari.

rupanya.

cuma aku.
sorang-sorang bersorak hepi.

tiada yang mahu tumpang bahagia dalam sini.

*diam*

sungguh aku cuba cari erti. apa makna maksud mereka ini.
dan.
gagal juga aku temui.

mana satu yang kau rasa aku patut ikut.
harini bilang itu ini.
esok bikin lain story.

siyesly.
aku sedih.
yang terpaling aku harap untuk sama-sama ada disisi.
beri support tumpang hepi
tapi itulah
yang terpaling menguris hati.

haihh.

kalaulah mereka tahu
ini semua untuk bahagia aku.
ini semua untuk sempurnakan seorang aku.
ini untuk hari indah aku.
ini untuk hidup aku.

kau rasa mereka masih perli aku tidak?
kau rasa mereka sindir pedih aku tidak?

*diam*

sekian

dengan cinta
-julia-




No comments:

Post a Comment