Saturday, August 13, 2011

dua dunia berbeza~


tajuk entry melampau-lampau over

haha

aku nk story pasai perbezaan yang ada pada aku dan bakai somi.
wahh.. meriah jerk dengar bunyik nye

*sengeh*

jangan dok nampak kami ni happy, kami takde perbezaan dan kami takde pertelingkahan
sedangkan lidah lagi tergeget, inikan pula Julia dan Khaththab keenn~

secara umumnye.
kami memang gila berbeza

dia datang dari family yang macam mana?
haaa.. lengkap sempurna OK
complete ada ibu. abah. adek-adek.

terang lagi nyata aku nie dari keluarga kurang sempurna
abah nye udah lama tidak wujud dalam ini cerita sejak 22thn lebih koit
mak nye biasa-biasa.
cuma-cuma
aku ni dapatlah rasa.
ada kakak. ada abang. ada adek.
adek?
minah tu pon bukan ada pon dalam episod hidup aku.

*senyum*

dan
sumpah aku tak tipu depa ni jenis tertib!

sempoi-sempoi jugak. ketertiban tu lain tertibnye dengan ketertiban aku.
getteww..

kirenyee..
jauh-jauh lebih tertib dari aku laa ni.
sapa yg kenai aku tuh.. pepaham laa kesengalan aku cmne kan..

so
isu nye. mampukah aku mengJOINkan diri dalam ketertiban yang berbeza dengan ketertiban amalan harian aku?
haaaa itu angpa kena tolong pikian saitt untuk aku..
aku takmo pikiaq sbb nanti aku nek pening

:P

dari segi size pula
perbezaan nye memang lagi-lagi jelas ketara laaaa

dia size XL
aku ni XS

getteww.

tapi masalah itu kami boleh tangani
sama ada dia kuruskan badan. atau aku yang mengemokkan badan

isu size badan berat badan..
apa ada hal kan.

hihi

seterusnye
perangai

haaaa..

ini pon lain jugak
makna kata
memang terbaekkkk laaaaaaa!

bukan apa. kire saling melengkapi

kami ni dua-dua penyabar
tapi
ikut situasi jugekk dek nonnn oittt
cuma dalam banyak situasi
Khaththab lebih cepat 'hot' berbanding aku
dan dia lebih cepat 'kool' berbanding aku.

maksudnye
marah dia tuh tak lama laaaa
dia panas-panas. pehtu dok saittt dia ok balik
tapi kalau aku
memang lambat nak panas. tapi kalau aku panas, mau tau laaa tempoh cooling tuh kalau tak pandai handle silap2 makan 2bulan or stahun

*haa punya over!*

tapi sebab Khaththab ni dalam banyak kes kalau gaduh dengan aku, dia cepat mengalah.
cepat merendah ego nye tuh. datang pujuk tak henti.
lembut jerk org nye..
suwittt tau weh...
sejuk ati

:P

*tapi aku panas pon sebab dia yang puncanye.. so mendapatlaaaaa keeen*

bila kami dh bek..
masing-masing perli masing-masing.
cam haaaarrr..

time tuh malu sendirik laah yek..~

ok.
bab-bab penyayang ni.
memang Khaththab menang.

haha

aku bukan tak penyayang
tapi cara dia lebih sayang dari biasa

*over lagi cara aku explain*

aku ni biasa-biasa jerk
kekadang lupa SMS
kekadang lupa nk CALL
kekadang lupa nak update itu ini
men internet sampai lupa diri
memang kekadang laa aku ni..

tapi aku masih kekasih yang caring OK.
cuma cara dia lebih sikit jerk..

mana tau lepas kahwin..aku akan nek tangga juara plak kan.
hopeful dia akan terus menjadi seorang yang penyayang.

*senyum*

bab-bab cemburu
Khaththab jugak menang.

haha.

hebat cemburu nye beb
silap-silap boleh gaduh woooo~
tambah-tambah masa awai-awai dulu

fuhhh susah nk bagi paham
maklumlah time tu baru nk kenai ati budi
baru nk bina kepercayaan

dia punya cemburu ni, boleh membawa kepada kes pembunuhan kalau tak dikawal..

wakakaak..
*over statement aku*

habis.
nak buat lagu mana.
dapat kekasih tunang bakai isteri peramah nak mampus!
ramai kawan sana sini
dengan musuh ke dengan ex-bf ke dengan sapa-sapa ke?
baek jerk tak mengira.

mau tak cemburu?!

*dengaq cerita awek dia tuh cunz boleh tahan plak.. *

hahaha

so cara terbaek adalah menerangkan.
membawa dirinye bersama mengenali siapa-siapa yang aku rapat salu cerita contact segala
so cemburu itu berkurang.
berkurang. bukan bermakna dia tak cemburu
mai angin tak betui dia... dengan yang dia dh kenai pon dia bara ang tau!

tapi
cemburu tanda sayang kan?

haaa.
kekadang sebab dia bara-bara cemburu tuh laaa aku makin rasa disayangi.
even gaduh jugak... tapi secara rasionalnye. aku terima cemburu dia tuh sebagai satu anugerah..

terbaekkk wokk~

*senyum*

lain-lain perangai
kesimpulannye
aku ni banyak jugak yang tak senonoh berbanding dia

haha

apa nak buat. aku ni jenis jujur dalam perhubungan
aku taknak dia terkejuitt beruk bila kahwin nanti dapat tau kekasih tunang isteri nye macam nieeeeeeee ghupernyeeee!!!

untuk elakkan statement tuh
betterlah show my true color

senang cherita!

haha

ok-ok
dari segi pemakanan
of coz dia lebih kuat makan.
aku plak ikut mood. kekadang nak melantakkkkk jerk. kekadang malas semacam

itu pasai kekadang aku nampak gemok. kekdang aku nampak kering keding.

hehe

minum air pon dia menang jugak
aku ni kekadang minum air pon boleh lupa OK.
punya tak senonoh!

dan
macam biasa salu lah dileteri.
apa nak wat..
redha jerk laaa~

hak hak hak

so far, kami memang boleh berjalan bersama lah.
gaduh-gaduh itu biasa maaaa~

bumi mana tak ditimpa hujan keeeen~

kesimpulannye.
even badan dia besau.. tapi hatinyeee mudah menjadi kecik OK.
even aku ni kering kontang.. tapi jiwa aku lebih kental *ego lebih sikit, takut dibuli*

hahaha

Alhamdulillah
atas semua kasih sayang yang kami kongsikan

semakin hari semakin sayang

over leetttewww JULIA

*senyum*

ok guys!

sekian
-julia-


No comments:

Post a Comment