Sunday, August 21, 2011

kemaskini~

Alhamdulillah
sudah genap angkat 3

yeahh!

kami sudah menjadi sepasang tunangan sudah 3bulan

*ober gettew!*

punya pasai lahh
aku nk feeling-feeling ober kan..

;P

ok.
1. baju nikah perempuan sudah siap! haha *tak sabaq weh nk pakai.. rasa cunz sgt bila pakai..* haha

2. tudung nikah udah ditempah. simple jerk. dan confirmed tak mahai! Alhamdulillah jumpa kawan-kawan yg baek menolong!
3 moto siap service! kalau problem lagi.. aku taktau nk habaq apa dh.. tiap kali mende sama jerk tukaq 'plug' apa kes? *pomen taktau apa kes nye? aku koit tak kuat*
4. SUMPAH, aku takde mood nk raya wehh.. aku lebih tak sabaq nk KAHWIN :P

bukan pe. aku ni takmo berhabis sbb raya. duit tu utk KAHWIN. tu pasai aku tak sabaq. nk byr-byr segala utang dengan kadar segera~

*senyum*

cuma tinggal 1 bulan 3minggu 3hari jerk lagi

oh.. gila teruja!

*doakan laa semuanye lancar bahagia*

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment