Friday, August 5, 2011

hari ke 5~


sedar tak sedar
sudah 5hari kita umat Islam berpuasa

wow!
dan
sedar tak sedar
dari 5 hari tu 4hari dari nye aku lah manusia yg bangun siapkan sahur utk santapan keluarga kecik kami.

haha

*macam suwit jerk*

memandangkan kerja aku yg paling rilex sekali
so aku mengkonsiderkan keadaan mak & along
kesian kt depa
seorang penat dengan cucu
seorang penat dengan kerja yg gila banyak.

even aku pon penat juga
tapi
boleh laaaaa

*senyum*

so
weekend ni aku igt aku nk rehat
if aku bangun sahur pon, aku nk teguk air dan telan kurma jerk
aku mau layan mata lepas selesai subuh

haha

bab masak sedia hidang makanan
aku mau minta kakak aku tolong amik alih

hopefully dia bangun laaa
kalau tak

mak aku lah manusia yg paling kesian
sebab dia bukan boleh tahan sgt pon
dh tua kan

hee.

apa-apa pun
semoga amalan yang dilaksanakan dalam bulan mulia ni
terima dan diberkati Allah hendaknye!

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment