Thursday, August 25, 2011

sabarnya bukan main!


pendeknya
semalam aku berperang dingin dengan si tunang

HAHA

*datang bulan koit*

actually aku happy gila yesterday morning sbb, the day before yesterday
kekasih cakap nk lepak mkn sama adeknya buka puasa - dia lanje

;)

kool!

so punya laa seronok nih!. even baru masuk kerja pagi semalam..
teruih rs macam tak sabaq nk balik

;P

*tak posa pon - dok wat kalut*

tapi

suddenly ai tersentap dengan komen kekasih

erk.erk.erk.

*teruih nek hantu*

even setan takdak bulan ramadhan ni. tp nafsu tu ada

bukan men meracau lagi jiwa aku

HAHA

menggong, layan emosi melampau-lampau

dan
sebenarnya
aku sedar. aku waras.
tapi
aku tetap nak rasa sedih marah kecewa

haha

sungguh aku rasa macam bodoh tapi aku tak dapat kawal

*sorry sangat*

jadi
merajuk mengamuk lah macam gila

*sms jerk poin.. tapi mau tau la bahasa aku kasaq macam mana*

tp.tp

punya lah kekasih aku tuh sabar orgnye

*sebab tau salah dia.. p cucuk sarang tebuan sapa soh*

dia layan kan jerk.

minta maaf.
minta jangan gaduh
minta disudahkan

;)

*ai sedih. ai terharu*

ai pon minta maaf balik
ai sayang you, abg!

HIHI

tapi.tapi

ayat kekasih silap lagi!

demmm!!

*diam*

baru bek aku leh majuk balik..

Ya Allah JULIA oitt!!
kena rasuk jin ka hapa ang nieee!!!!

haha

punya dok istifar byk-byk
tapi tak leh kool jugak-jugak

kekasih kol. aku marah-marah

*konon*

serrr boleh tahan aku nie..

*tapi dalam hati ni.. adoii kenapa laaa aku wat boyfren aku yg cumil tu cmni?*

*sekali lagi aku sms carik punca utk gaduh lebih teruk*

HAHA

bodo JULIA ni boleh tahan!

;P

tak lama lepas tu.
kekasih aku kol lagi

dengan lembut suara
dengan lemah bahasa nya

*SUMPAH, aku KALAH!*

berdamai!!!

yeaaaayyy!!!

*letih laa jadi kekasih aku*

untung dapat kekasih si tunang rajin punya rajin sabar

haihh
haihh

julia-julia

terukkk!!!

sekian
-julia-


No comments:

Post a Comment