Thursday, August 9, 2012

Scan Baby

perasaan harini tak meriah mana, nak scan baby pon tak rasa excited sangat macam before-before nie

mana taknya, seumur hidup aku tak pernah bersahur sorang.
paling tidak pon dengan mak.

tapi 
harini, bangun sahur sorang-sorang

cam kelakar
nak masak apa jerk?
aku jerk nk makan.
sedap tak sedap apa pedulik

nasi pon aku panas-panas jerk
takde masak nasi baru. habis.. nasi yg kelmarin ada lagi koit.

lauk?
goreng teluq makan dengan kicap jadilah.

*diam*

teringat somi aku, teringat mak aku

haihhh..
telan jugak lah nasi tu, kang lau tak makan
mau kebuluran aku kt opis

bila kui 7 jerk aku siap-siap nak ke klinik
selalu pagi-pagi mesti meriah dgn somi aku.

kalau tak bertekak bermasam muka, haruslah menyakat tak hengat dunia

tapi
 pagi ni tak ada jugak

:)

takpelah

*diam*

sampai klinik, lepak kejab.
msg-msg sama somi aku, sama ibu mertua.

syu kol
bagus kawan aku sorang nie.

buat teman bual before dipanggil giliran

*senyum*

scan sini, scan sana
ukur itu ukur ini

siap!
 baby OK

nanti scan lagi bilang doktor, jantina tak boleh nampak lagi katanye.
kecik dan baby dok tak diam.
gerak-gerak

27hb December 2012
 due date aku.

next check up, 22hb Aug 2012

scan semula pada minggu ke 28.
kali ni katanye nak tengok kedudukan URI.
04 October 2012

hihi

hopefully semua akan OK sehingga hari baby ke dunia

Amin

sekian
-julia-


No comments:

Post a Comment