Friday, April 8, 2011

Alhamdulillah~

Allah tu sungguh sifatnya Maha Mendendar Maha Mnegetahui.
Alhamdulillah, ada yang sudi membantu aku. walau pun bukan dari segi kewangan tapi syukur sangat sekurang-kurangnya ringan beban yang aku pikul dibahu dihati.

*senyum*

sharing is caring
untung aku ada kawan-kawan yang baek hati.
yang sudi beri pinjam telinga saat aku sgt perlukan teman meluah cerita.
yang sudi hulur bantu walaupun bukan bentuk material.

yes!
hari ini.
kawan baek aku sejak sekolah rendah
Siti Halijah Omar namanya. mahu beri pinjam bekas bakul hari perkahwinan nye~
yeahhhh semuanya ada 7.
Alhamdulillah.. lega. so tak payahlah aku beli bekas untuk buat hantaran sebelah laki.

*senyum*

Tq Eja!
Allah jerk dapat balas budi baek ang wehh..


next person yang sgt sudi memberi pertolongan ialah my sister angkat. Haslinda Harun.

oh terharunye!
masa aku gtau tarikh kt dia.. dia sgt teruja. dan serabut sama~.. cool!!
dan aku minta utk lepak buat hantaran kt umah dia...

dan dia tersgt sudi!

wehuuu..

Alhamdulillah.

kalau adek beradek darah daging tak boleh paham susah-senang adek sendirik..
sekurang-kurang aku untung ada kawan-kawan yang sudi beri tolong.

siyesly cakap,
dari mula lagi aku tak harap adek beradek akan tolong aku.
sebab aku tau. aku kenai.

dan,
betui jangkaan aku. tolong buat mende jadi keruh boleh laa.

*haihhh..

oh maaflah. lately hati aku terluka dengan banyak hal.. so emosi aku terkacau bilau sikit. tapi aku maintain kool abis~

*hahaha*

Untunglah Tuhan tu lahirkan aku untuk jadi manusia happy go lucky.
sekurang-kurangnye. aku dapat sembunyi luka pada diri.

sakit memang sakit. tapi.. alaaaa apa laa sgt~

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment