Friday, April 22, 2011

sampai~

aku jarang-jarang online dekat rumah sekarang.
sebab bill tertunggak dan aku malas bayar.

hihi

*wet yg ada aku nk guna utk tujuan kawen-kawen*

dh lama jugak aku tak lepak jalan ke blog bakal somi.
rindu plak rasanye.
ntah ada ke tidak entry2 terbaru dari beliau.

so semalam.
aku terlebih rajin dan terlebih waktu lapangnye..
aku jalan-jalan ke blog kekasih.

tiada yang terbaru.
tapi manusia macam aku nie suka sgt imbas kenangan..
so apa lagi.. takde yg baru.. yg lama pon jadi laa~

*senyum*

setiap entry tulisan sayang aku, aku baca teliti.
walaupun sebenarnya dh lebih 20x koit dh dok ulang baca,
dan setiapkalinya.
aku akan menangis.
terharu.
tersebak.

sumpah!

rasa cintanya sampai tepat pada jiwa.

waahh gituuu~

dia sayang aku.
itu jerk yg perlu aku tau sejak mula hingga akhirnya nanti.

*senyum*

utk bakal Tunangan saya,

tq so much!
i love u so much too my baby boo~

<3

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment