Thursday, April 7, 2011

tersedih plak aku nie~

malu aku nk cerita.
tapi
aku taktau pada sapa lagi nak bercerita.
selain kekasih yang sentiasa ada sabar mendengar keluh kesah kak esah aku nie.

Ya Allah,
sungguh aku sgt bersyukur.
kekasih kali ini sangat memahami.
walaupun terkadang dia jugak kena maki.

*diam*

hari ini jatuh jugak air mata aku.

ha ha ha.

lawak.

dan percayalah.
aku budak yang tak reti nak amik port sedih-sedih ni rasa sangat sedih hari ni.

sebab ianya melibatkan hari bahagia aku.
sebab ianya sepatutnya menjadikan aku dan semua happy gembira.

tapi malang dan amat celaka. aku gagal.
siyesly aku ralat sangat sbb tak mampu nak kekalkan harmoni dalam suasana meriah ni.

tapi.
macam aku cakap dlm entry b4 ni.
konflik itu perlu.

haha
aku tipu lagi :)

*senyum*

masa ini aku sangat nampak. betapa menjadi yang memahami itu sangan penting!
ye. kekasih aku manusia terpaling memahami saat ini.
dan manusia yang seterusnya adalah abg kandung aku.
'my kome'

dia tau adek dia tak mampu.
dia tau kami tak mampu.
dia tau adek dia nak itu nak ini ikut limitasinya sendiri
hanya dia yang mampu mengerti dalam sebuah family yang tak ramai ini. hanya dia.

ha ha

kome. ang so suwit!

at least ang ubat luka yg berdarah parah tadi.

thanks!

*diam*


aku dengan ini nak minta maaf pada mak & kakak aku.
even cadangan mereka sgt masuk akal.
tapi tahap kemampuan aku adalah sgt limitasi.

so walaupun mereka tak puas hati dengan penjelasan aku. dan siap meyilappahamkan cerita.
aku okay.

*aku tipu lagi*

terima kasih sebab taknak amik tau pasai kenduri aku..
hahaha

InsyaAllah.
ada hamba Allah yg sudi nak tolong aku nanti.

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment