Monday, April 11, 2011

keluarga baru~

semalam aku dan kekasih ke Ipoh.

misi kami adalah untuk membeli belah barangan hantaran aku ler.


konsep kami mudah:

barang aku- aku beli.

barang dia- dia beli.


siap beli kami tukaq saja~


*senyum*


perjalanan mengambil masa kira-kira 4jam.

sebab singgah amik ajmal aka aj kt tepeng dlu.

then baru memecut ke Ipoh.


sampai kt Ipoh lepak makan sembang-sembang.

teruih keluar mencari barangan yg perlu.


-kasut

-beg tangan

-make up

-baju utk nikah


perfume & jam tangan kami beli kt Penang jerk.


so setel dh bab perempuan.


nanti barang laki.

kami shoping berdua jerk kt sini.


hehe.


*diam*


apa perasaan aku bila lepak dengan mereka?


wahhh.. sonok!

tak sama langsung dengan kali pertama dan kedua berjumpa!


Sumpah!

amat rasa diterima.


suatu perasaan yang aneh tapi best.


rasa macam dh biasa.

dh takde dh malu-malu atau nak control-control.

macam dok kt umah sendirik.


paling best:

bila setiap kali salam cium tangan ibu, pakej dengan peluk cium mesra.


siap ibu offer suruh abahnye plak peluk cium aku.

hehe

tapi sebab aku segan. abah ckp nanti lepas nikah ler~


:)


oh terasa nak nannis lagi.


sekian

-julia-

No comments:

Post a Comment