Tuesday, April 5, 2011

Yesterday!

04042011
adalah hari kelahiran kekasih merangkap tunangan beta yang ke 27 tahun!

ha ha ha

walaupun usia dah cecah angka tersebut tapi.. MasyaAllah..
perangainya! sungguh kanak-kanak sekali.. *dgn aku jerk koit*

*senyum*

tapi dalam banyak bende beliau masih lagi menjadi tempat tanya tunjuk aku.
Alhamdulillah.

Sempena Ulangtahun Kekasih aku yang paling best gilerr dlm dunia ni..
aku ada beberapa permintaan pada Tuhan yang Maha Esa ke atasnya.

1. semoga dia sihat-sihat selalu. *gemok pon tak darling as long as u happy with me*
2. semoga diberi berkat diberi tunjuk jalan jika tersesat.
3. semoga panjang umonye.
4. semoga hatinya tidak susah selalu dengan banyak mende dunia.
5. semoga setiap detik saat dalam tingkat usianya tahun ini dan seterusnya ada amal baik dan perubahan terbaek untuknya.
6. semoga setiap dugaan cabaran dalam kehidupan dapat diterima ditempuh dengan redha dan sabar.
7. semoga menjadi bakal tunang. bakal suami. bakal bapa pada kami yang baek elok peribadi.
8. semoga tetap hatinya pada Tuhan Esa pada aku sahaja :P
9. Semoga selamat dunia akhiratnya.
10. semoga semua permintaan ini termakbul hendakNya.. Amin

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment