Thursday, April 28, 2011

hal mudah dipayahkan~


sudah tak lama dan confirm makin dekat!

nak rasa excited gila babi. bole tak?

ha ha ha

terencat ka apa aku nie?

:D

*diam*

nk update sikit kes konflik krisis isu kawen aku.
so far semua okjer.

mak tetap mak.
jemputan dia tetap jemputan dia.
ckp banyak-banyak. makin banyak dosa.

chaitss.

so
baek diam-diam menurut.

haihh

apakaitan kawan mak aku nye family yg sepupunye mak menakannye dengan kenduri kawen aku?
cuba cer sikit kat sini?

kalau nk jemput adek beradek atau kawan2 aku ker
SUMpah! aku takkan melatah!

tapi
entahlah.

logik ke?
entah.entah.
taknak komen byk-byk

boleh pening sakit kepala wooooo!!

kesimpulannye.
korang nk jemput.korang tolong support

ha ha ha

:)

dan
utk kes along aku plak..

bila susah nk minta tolong, baru menegur bercakap.

ha ha ha.

korang kalau jadi aku?
cmne agaknye?

tapi
adek beradek kan..

busuk-busuk dibasuh dicuci mamah jugak..

*kata mak aku laa*

hahahhhaha

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment