Saturday, April 9, 2011

nak runtuh air mata~

sebelum aku mandi malam semalam,
aku lepak dalam bilik..
sambil dok pk-pk perancangan perkahwinan akulaaa..

tetiba mak tanya isu kad jemputan lagi..
*yang kononnye tak nak amik port aritu*

ok. ini sekali lagi peluang aku untuk slowtalk dan jelaskan dengan sangat jelas.
cakap punya cakap...

kesudahannya.
hampa!

*diam*

aku paham, mak ramai sangat kawan.
aku juga paham ada beberapa orang kawan mak yang sangat baek hati.
tak pernah berkira apa pun untuk mak.

yes! aku tak pernah nafikan..
dan, aku cuma minta mak paham kenduri itu tujuaan nye untuk apa?
tapi mak. masih..

*diam*

dan
biasa. orang muda kalau bercakap, susah orang tua akan terima.

kononnye dh moden!

Ya Tuhan. sabar tabahkan aku tolong ya~

dan
aku taktaulah mak akn pk-pk kan balik ke tidak baris ayat aku.
kalau dia betui-betui paham anak dia. myb dia akn renung-tenung dlu.
tapi kalau masing-masing nak penting diri sendiri .. susahlah nak diberi jawab.

so lepas aku beri hujah sebernas dan tersgtlah berhemah.
suasana terus senyap.
hahaha

*tak dapat terimalah tu.. macam laa tak pahamkan*

aku pe lagi..
terus p mandi.

abis part malam tadi!

---------------------------------------------------

pagi ini.
aku terbangun awai betui.
hahaha.

org susah hati mmg tak boleh lena malam.

ha ha ha

so
aku bangun nak on laptop usang ni ha..

bukak fesbuk.

Nurul Syazwani Yusof
jue umah aku ada lg bunga2 bekas antaran abg aku ritu..
terbaca blog ang...
bakui bekas antaran pon ada..
hehe

*senyum*

rasa nak runtuh air mata aku.
sumpah aku terharu.

Ya Allah, tolong beribalas setiap niat baek mereka untuk aku.
sungguh aku tak akan mampu balas setiapnya.

*diam*

untuk Nurul Syazwani Yusof:
Thanks beb. sebab pagi-pagi dh buat aku senyum..

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment