Wednesday, June 29, 2011

buku Indie~


entry kali ni aku nk review sikit pasai buku indie yang aku miliki.

eceh.. ayat!
kite terus ke topic sebenarnya..

wat masa ni aku cuma ada 2 buku indie 'BEST'

1. RANAP by Fynn Jamal


tentang puisi-puisi
tentang rasa jiwa segala

aku suka
dan
sangat sesuailah dengan jiwa aku ni ha!

manusia beremosi
jangan cuba larik
takat nak tipu 1 2 hari boleh laaa weh!!..


2. SPERMA CINTA by Linglung


buku paling lawak penah aku jumpa. pernah aku baca.
majalah lawak gila-gila atau ujang pon boleh kalah wooo!

*opss terpuji melambung plak*

tapi
Sumpah!
aku tak tipu, buku ini sangat seronok dan ada moral diselit bersama dalam gumbira membacanye.



ha.. nampak dak, aku punya tekun dok baca..
dating dinner pon aku usunggg
punya nak tau cerita!

*masa ni bf tunang aku macam dengki jeles jugak sbb aku dok pulun kan*

tapi

bila aku bagi pinjam baca

ha..
siap tepon aku nk kongsi gelak!

hik hik hik

*senyum*

so
kawan-kawan
yang terasa nak membeli nye
bolehlah ke sini yek~

http://akulinglung.com/ | Wood Is Kayu love Is Cinta

atau-atau
nk pinjam ai nye buku.. sila roger ai okay!!

ai tak kedekut org nyeeee~

sekian
-julia-

4 comments:

  1. baca la buku Zahiril Adzim ~Bogel Menuju Tuhan~,layan gak wooo,nak pinjam along punya pun boleh,hihihi :)

    ReplyDelete
  2. p kat sini
    tokobuku.fotopages.com

    ReplyDelete