Saturday, June 11, 2011

Majlis Kahwin-Kahwin~


harini aku ada 3jemputan perkahwinan.
2 siang hari dan 1 malam hari.

dan yg sempat aku p 1 siang 1 malam.

hehe.

tengok hari bahagia org lain pon dh rasa bahagia.
apatah lagi hari bahagia sendirik kan..

dalam suasana majlis yg meriah lagi kecoh disana sini tu.
sempat jugak laa ai nie terberangan seketika
ecehhh

:P

bukan la berangan apa pun..
cuma terisau cmne laa majlis aku nanti.
ok ke. kelam kabut ke?
ujan ke tidak ke?
haihhh

risau!

InsyaAllah majlis kahwin-kahwin ni kan skali seumor idup.
so kalau ye pon tak mewah sekurang-kurang selesa dan tersusun gituu..

tapi kita kan hanya mampu merancang.
Allah yg menentukan segalanye.

dan melalui pemerhatian aku kan...
makin banyak duit yg kita ada. makin banyak yg kita akn bazirkan tanpa fikir panjang.

impian kan banyak. macam-macam.
so kalau tak kawal... maka...

lu pikir laa sendirik.

aku p majlis org. aku kurang komen banyak hal.
makanan ke? buahtangan ke? apa ke?
as long as pengantin cantik dan happy, aku tumpang happy.
sebab aku tau susahnyeeeee laaa nak dirikan masjid!

so aku harap majlis aku yg kecik dan simple tu tak jadi bahan umpatan manusia yg kurang senang dengan banyak hal nanti.

oh... semoga majlis aku nanti berjalan lancar!
Amin.

*semoga tidak HUJAN.. kalian yg lalu sini.. tolong doakan ye~*

terima kasih.. <3 korang!

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment