Sunday, June 19, 2011

isu masakmakan~


semalam first time aku mencemar duli masuk dapur masak untuk tunang ai.
dan tiba-tiba dapat rasa tanggungjawab seorang isteri.

ekekeke.
cumil koit!

takde lah masak teruk sgt pon.
dh malam dh time tu pon.
tetiba dia call cakap nak makan yang aku masak.

menu?
menunye ialah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
telur dadar+ ayam goreng+ nasi + kicap.

hihihi
cumil dak?

wakakak..

*adoii tak mencabar langsung skill memasak aku*

tapi oklah.
memalam mana nk carik barang masak. tambah rumah ai ni jarang memasak.
semua bz dengan kerjaya.
lain lah dia tempah 1minggu awai

dapatlah aku plan nk masak apa.
macam masa sekolah dlu.

*senyum*

elowwww..
aku macam dengar org cakap aku tak pandai masak jerk ni?
haha

untuk pengetahuan semua
ai dulu masa sekolah menengah
ai amik kelas ERT okay
ERT stand for Ekonomi RumahTangga

haha
setakat masak-masak ni..
eleeehhh small the pieces laa~

:P

*over lagi*

haihh..
tp sebab aku lama gila tinggai
maklumlah fokus pada pelajaran kan..
tugas dapur aku serah bulat2 kt my mum.
so agak karat jugak laaa skills yg ada.

InsyaAllah.
kawen sok... aku make sure. ianye berkilau semula bak mentari menyinari pagi...
gitooooo!

cewahhh.

papehal pon.
nanti kawen memang aku tekad nekad untuk berusaha sehabis baek untuk sediakan makan minum untuk suami dan anak-anak aku.
*bukan nk juai saham okay*

sebab banyak makanan kat luar sana yang semakin banyak tak selamait untuk dicekik.

'masa depan amat menakutkan'

aku kecik-kecik dulu agak terbiar
sebab mak kena jadi abah. mak kena jadi mak.
makan minum kami.
kami urus sendiri kadangkala

so
aku taknak bende ni jadi kat anak-anak aku nanti~

sekian
-julia-



No comments:

Post a Comment