Saturday, June 4, 2011

org tua tak berapa ada akai~


kalau sesapa yang lalu singgah sini.
kalau kenai dengan aku.
sure-sure depa tau aku ni jenis manusia macam mana.

haihh
ada satu kes ni.
baru jerk jadi kejab tadi.

aku dok tunggu lif nk turun.. sbb ada janji temu dengan my tunang.
so tetiba ada laa sorg 'pakcik' nie.
kenal tak kenal sgt..
cuma tau jerk.

sumpah cakap.. aku tak bermasyarakat pon dengan manusia kt flat ni.
boleh kira koit yg aku dok senyum sembang. tu pon... sebab depa kawan mak aku.

berbalik pada story pakcik tersebut, so dia pon maybe nak beramah mesra dengan anak mak aku kan...
soalan pertama yang diajukan nampak macam ... okay:

'hang kat yang bertunang hari'

*punya kuang ajaq kan!! teruih2 tanya lagu tu... mmg siyal betui*

'ha ya saya..' .. aku jawap slumber. tp berselit senyum ketat..

'bila kenduri' tanya lagi... masyarakat amik tahu.. bagus..~

'InsyaAllah bulan 10'

angpa rasa dia nak bg jawapan apa?
sebagai orang tua...

aku ni punya dok harap dia nk kata..

'Alhamdulillah.. baguih laa cepat2.. tak elok lelama bertunang ni.'

TAPI
DAK WEHHH!!!

'awat cepat sgt? hang dah tak tahan ka?'

*nak haram pakcik nie.. toyo hang!! weh aku ni pempuan laa siyal oitt.. dok sembang tahan tak tahan ngn aku awat?? memang spesis khinzir laut betui laaaaaaa!!!!*


sembang macam orang tak dak akai!
bodoh betui... islam sgt hang kan!!!

*senyum*

pehtu ada laa soalan susulan..
soal pasai kenduri kat mana laaa..
awat kt sana, susah org nak p laa

*ha mmg sy tak mo bg pakcik p ponnn!*

huh!

sakit hati aku laa..

apa punya manusia laa..
tak kesah laa ang tu tua ka muda!

weh dgq sini aku nk habaq kat ang.. tolong respek org laa...
jaga bahasa tu mangkuk!

*kan dh puas aku mencarut malam nie.. mau sangat!*


sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment