Tuesday, June 21, 2011

ruang dapur~

hey guys!

lately aku happy sgt
sebab aku sudah mula mencintai dapur semula
setelah sekian agak lama aku menjauhkan diri

ha ha
gila.. last jejak pon untuk masak tanpa dibantu tolong kaum keluarga
masa aku tingkatan 5 koit.

sumpah!
before ni. takde maknenye aku nk lepak masak kat dapur tu.
lantak laaa situ along ngn mak yg buat.

hihi

*masa tu aku rasa kecik lagi.. takyah laa nk wat-wat mende-mende tu semua*

tapi
sekarang
lain ceritanye.

bila kali pertama kekasih si tunang beta request untuk masak.

zubbbbbz!
timbul satu perasaan/ aura berbeza.

hahaha

*over lagi*

even 1st day tu aku cuma masak
goreng telur/ goreng ayam

aku happy gila!

next day.
dia minta lagi.
tapi nada melawak.
tak siyes pon.

cuma aku ni jerk.
tak sampai hati plak.

so dengan bahan sikit-sikit tu.
aku rencahkan jadi nasi goreng kampung.

'nasi goreng kampung JULIA'

Alhamdulillah.
tunang ai suka!

:)

so
semalam
dia tanya lagi
nak masak apa plak?

haha

cheese!

so aku pon kol mak aku.. kt rumah ada apa.
mak ckp ada 4ekor ikan. 2ketui ayam.

erk.

hmmm

aku pikir elok aku gorengkan semuanye.
dan carik kangkung untuk buat sayur.

so menu semalam adalah
ikan goreng/ayam goreng dan kangkung tumis belacan.

untuk hari ni?
aku nak masak apa yek?
tesco extra dekat ngn tmpt kerja aku ni tak de jual ayam plak!

sebab aku plan
nak masak ayam masak kicap, sayur nye belum dipikirkan lagi..

hihi

kesimpulan dari entry ni.
aku nak cakap
aku dh mula menjinakkan diri di ruang dapur!

dan
minta maaf bercakap
aku tak kekok okai!

ai kan perempuan

:P

tetiba ngaku perempuan.
hahaha



sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment