Saturday, July 21, 2012

1 Ramadhan..dan FB

kurlasss dak title entry aku..'
haaaa
nak story lah nie..

ok
pagi tadi aku p market.. lepas ke market aku shopping barang dapur plak kt tesco.
tup tup jumpa member sekolah..

dan
tetiba dia tanya aku
'wehh ang dh p tgk mimie? ..

blurrr kejab..
haa awat weh? aku tanya..

laaaa dia dh bersalin.. anak perempuan..

*rasa cm nak tepuk dahi*

aduhh wehh aku taktau wehh.. 
aku tak contact pon.. lg pon aku tak on FB..

*aku mula rs teruk.. hal kawan2 tak update lgsung*

heee..
part tu abis kt situ. sbb kami masing-masing berebut-berebut membeli belah..

tapi
aku nye rasa tak abis kt citu.

excited nak tgk baby mimie satu hal..
teringin nak tanya kabar kawan-kawan pon satu hal..

ohhh dilemaa nyeee..
nak on lik ke tak niieee?/

*diam*

ok, nak dijadikan cerita...
rini abg aku plak dok sms..

tau tak dia skrg nie merantau.. sdg jalani latihan kepolisian dekat Langkawi?
haaaaa.. harus lah di bulan yg mulia sebak didada menghantuikan..
jauh dari kami adek beradek yg gila dan meriah nie..

sedang dilema nak on FB or tak..
tetiba sms dia masuk ckp
'acik, aku ada upload pic kt FB.. t tunjuk kt mak tau'

erkkk

dia taktau ke adek dia dh off FB??
sengal jugak laaa..

hmmm

lepas 1minit berpk..
aku sms my best friend merangkap xrum8 di USM..

'syuuuu!! jum on FB lik'

lebih kureng cmtulah gayenyee

hahahahahaha

akhirnyeeee

kami jumpa titik jumpa

ok jum, FB ..

kurlassss..

sekian
-julia-
 






No comments:

Post a Comment