Sunday, July 22, 2012

Cakar Ayam..

hai kawan-kawan..

rini aku nak story pasai kueh yg aku teringin nak makan
sejak jumaat lepas

ianya kueh Cakar Ayam..
dulu aku taktau jugak menatang kueh nie.
tapi sejak aku berkenalan dengan family kat manjung.
depalah kenalkan..

tapi sayenggggg

kueh tu diimport dari johor nunnnn..
shedap jgn cakap laaaa..
enak sungguh.

haihh
memandangkan aku dengan depa dh tak semesra dan seramah dlu
takkan tetiba nak soh depa order untuk aku plak kan..

untuk melepaskan rindu
tatap gambaq kueh ni pon jadi lahhhhh


masih terasa-rasa keshedapan kueh nie walaupun dh lama aku telan..

haha

so aku plan macam nk buat sendiri..
cara buat nye mcm senang jerk.. tapi taktaulah aku tu jadi shedap mcm yg dari johor tu..
bawah nie link resepi nye.


kalau tak jumpe jugak yg jual... terpaksa lah aku usahakan jugek...

tunggu mood rajin menerjah jiwa raga beta dlu lah..

boleh gitteww??
hahahahha

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment